Title Image

CloudOffice

Twoje biuro w chmurach.

Aplikacja CloudOffice

Poznaj naszą aplikację i odkryj nową jakość pracy w firmie.

Prostota | Funkcjonalność | Nowoczesność

To aplikacja CloudOffice, która rejestruje i archiwizuje całą korespondencję, faktury i umowy z Twoimi kontrahentami.

Dzięki naszej aplikacji OnClouds masz wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki w każdym miejscu na świecie, na każdym urządzeniu mobilnym.

SKANOWANIE FV OCR

PŁATNOŚĆ FV W APLIACJI

REJESTR UMÓW Z PDF

REJESTR KORESPONDENCJI Z PDF

POWIADOMIENIA O NADEJŚCIU DOKUMENTU

MIGRACJA DANYCH DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO

Twoje biuro na wyciągnięcie ręki

Dzięki aplikacji OnClouds praca w firmie staje się łatwiejsza! Już nie musisz angażować sztabu pracowników w poszukiwaniu zaginionej umowy, bo w naszej aplikacji znajdziesz wszystkie swoje dokumenty. CloudOffice powiadomi Cię o pilnych fakturach, które opłacisz dwoma kliknięciami w telefonie! Aplikacja podczas Twojej nieobecności w biurze powiadomi Cię również o nowej korespondencji, która przyszła do Twojej firmy. Dzięki CloudOffice przygotujesz się szybciej do ważnych spotkań i zyskasz kontrolę nad rozproszoną dokumentacją. Dajemy Ci wygodne narzędzie pracy, a przy okazji jasne zasady obiegu dokumentów, łatwe wdrożenie i przejrzysty budżet!

Faktury przychodzące

Faktury wychodzące

Korespondencja przychodząca

Korespondencja wychodząca

Umowy

Płatności

Od chaosu do cyfrowego porządku

Prosty i czytelny interfejs

Nasza aplikacja jest intuicyjna, przejrzysta i łatwa w obsłudze.

Pełna responsywność

CloudOffice umożliwi Ci dostęp do Twoich firmowych dokumentów z każdego urządzenia mobilnego, w każdym zakątku świata pod warunkiem dostępu do internetu

Łatwy podgląd dokumentów w PDF

W razie potrzeby każdy dokument możesz ściągnąć na urządzenie lub podejrzeć.

Proste przełączanie między Twoimi firmami

Masz więcej niż jedną firmę? Nic prostszego. Aplikacja umożliwia dodanie dowolnej ilości Twoich firm.

Zyskowna swoboda

Pliki Excela do ewidencji korespondencji już nie wystarczają? Niektóre prace w firmie muszą się zatrzymać przez brak niezbędnych dokumentów?

Takie przestoje generują niepotrzebne straty. Nie pozwól aby pracownicy tracili czas, a Ty swoje pieniądze. Może to czas na odejście od starych schematów i unowocześnienie zarządzania biurem?

Wraz z rozwojem swojej firmy zadbaj o to by biuro mogło lepiej funkcjonować w nowych warunkach i na swoich zasadach. Nasze narzędzie da Ci swobodę działań i optymalny rozwój Twojego biznesu. Bez zbędnego stresu połączysz nowe technologie i sprawny obieg dokumentów. Twoi pracownicy polubią naszą intuicyjną aplikację, która pozwoli im pracować zdalnie i samodzielnie a Twoja firma zyska w oczach klientów i pracowników.

Wierzymy, że proste rozwiązania są najlepsze!

  • PIECE OF CLOUD
  • $ 449zł /miesiąc netto
    • 2 UŻYTKOWNIKÓW
    • 1 GB NA SERWERZE
  • HEAD IN CLOUDS
  • $ 549zł /miesiąc netto
    • 4 UŻYTKOWNIKÓW
    • 5 GB NA SERWERZE
  • ABOVE THE CLOUDS
  • $ 749zł /miesiąc netto
    • 6 UŻYTKOWNIKÓW
    • 10 GB NA SERWERZE
  • SKY IS THE LIMIT
  • $ 949zł /miesiąc netto
    • BEZ LIMITU
    • BEZ LIMITU