Help Desk
Proste rozwiązania są najlepsze dlatego my zapewnimy Twojej firmie wsparcie techniczne, a Ty zaoszczędzisz pieniądze i czas potrzebne do wdrażania nowych pracowników!
Nasz zespół wspomoże Twoją firmę w zakresie:
- zarządzania komputerami stacjonarnymi, laptopami, drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,
- diagnozowania i usuwania awarii sprzętowych i programowych,
- konfiguracji nowych stacji roboczych zgodnie z wymogami klienta,
- zdalnych szkoleń i doradztwa dla użytkowników komputerów.
Usługa wsparcia realizowana jest przez doświadczonych administratorów zarówno w siedzibie klienta jak i zdalnie. Zapewniamy również pomoc
i reprezentację w kontaktach z dostawcami usług IT, doradzimy w doborze i instalacji oprogramowania oraz sprzętu komputerowego.




Network & Server Support
W ramach naszej usługi oferujemy Twojej firmie sprawnie funkcjonujące połączenie między Twoimi pracownikami a kontrahentami i klientami poprzez:
- utrzymanie ciągłości działania infrastruktury,
- zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
- administrowanie zasobami serwerowymi Microsoft Windows,
- administrowanie routerami, urządzeniami sieciowymi,
- zarządzanie pocztą elektroniczną,
- wsparcie przy wdrażaniu systemów,
- administrację prawami dostępu użytkownika,
- zarządzanie ochroną antywirusową, archiwizacją danych (backup) oraz konfiguracja zapory antywirusowej,
- administrację licencjami i programami, weryfikację pod kątem legalności
IT Consulting
Infrastruktura IT jest integralną i niezbędną częścią Twojego biznesu, dlatego też powinna być idealnie dopasowana do potrzeb Twojej firmy. Zatroszczymy się o:
- doradztwo techniczne w zakresie doboru rozwiązań technicznych do Twoich potrzeb biznesowych
- doradztwo w procesie projektowania, doboru i wdrażania nowych rozwiązań informatycznych,
- audyt informatyczny sieci, audyt bezpieczeństwa IT,
- zapewnienie zgodności realizowanych procesów IT z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
- zabezpieczenie systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe oraz aspekty prawne dla systemów IT związane z RODO,
- przygotowywanie dokumentacji dla procesów i systemów IT.




Cloud Setup
Już dziś zadbaj o rozwój swojego biznesu i adaptację do zmiennej sytuacji. Elastyczność, oszczędność i dostosowanie rozwiązań chmurowych do aktualnych potrzeb firmy przekonały już wiele firm do zmiany modelu zarządzania infrastrukturą na cloud!
Pomożemy Ci przy przeprowadzeniu procesów migracji oraz integracji istniejących systemów w Twojej firmie z dedykowaną chmurą Google, Azure, AWS.
Dostrzegając indywidualność oraz złożoność potrzeb jak i różnorodność oczekiwań każdej firmy, oferujemy aż 4 pakiety lub, w razie potrzeby, możliwość dostosowania planu indywidualnego.
- PIECE OF CLOUD
- $ 1549zł /miesiąc netto
-
- 5 GODZIN
- 5 KOMPUTERÓW
- 1 DRUKARKA / SKANER
- 1 URZĄDZENIE SIECIOWE
- HEAD IN CLOUDS
- $ 2599zł /miesiąc netto
-
- 10 GODZIN
- 10 KOMPUTERÓW
- 2 DRUKARKI / SKANERY
- 1 SERWER
- 3 URZĄDZENIA SIECIOWE
- ABOVE THE CLOUDS
- $ 3599zł /miesiąc netto
-
- 15 GODZIN
- 15 KOMPUTERÓW
- 3 DRUKARKI / SKANERY
- 3 SERWERY
- 5 URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
- SKY IS THE LIMIT
- $ 4549zł /miesiąc netto
-
- 20 GODZIN +
- 20 KOMPUTERÓW +
- 5 DRUKAREK / SKANERÓW
- 4 SERWERY +
- 6 URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Najczęściej zadawane pytania / FAQ:
Czy mogę zmienić dostawcę usług wsparcia IT obsługującego moją firmę ?
Kiedy nie jesteś zadowolony z dotychczasowego wsparcia IT lub chciałbyś zoptymalizować koszty usług IT, z przyjemnością przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich oczekiwań.
Nasz doświadczony zespół administratorów przejmie wsparcie Twoich użytkowników oraz infrastruktury sieciowej i serwerowej.
W jaki sposób jest realizowane wsparcie techniczne ?
Nasz zespół doświadczonych specjalistów sprawdza najpierw czy jest możliwość rozwiązania problemu z wykorzystaniem zdalnego dostępu do Twojego systemu.
W przypadku, gdy rozwiązanie problemu nie jest możliwe zdalnie, nasza specjalista umawia się z Państwem na wizytę w Państwa biurze.
Mój komputer działa jak żółw. Co mogę zrobić ?
Sprawdzimy, czy Twój komputer jest dostosowany sprzętowo do wymagań wykorzystywanych przez Ciebie aplikacji. Po ocenie jakości sprzętu zaproponujemy rozwiązanie, które pozwoli na rozwiązanie Twojego problemu.
Drukarka nie działa, a ja muszę wydrukować.
Bardzo częsty przypadek, z którym radzimy sobie dość szybko, oczywiście przy zachowaniu odpowiednich standardów zarządzania drukarkami w Twojej firmie.
Pomagamy przeważnie zdalnie, ale w niektórych przypadkach braku wydruków musimy dojechać Twojej firmy
Jakim firmom udzielamy wsparcia informatycznego ?
Zajmujemy się opieką małych i średnich firm od kilku do kilkudziesięciu stanowisk.
Czy moje dane są bezpieczne ?
W naszej działalności kierujemy się tradycyjnymi zasadami biznesu, a więc przede wszystkim uczciwość i jasne zasady współpracy, poparte zawartą umową serwisową. Zapewniamy bezpieczeństwo przekazywanych nam informacji i danych firmowych, do których mamy dostęp podczas prac administracyjnych.
W jakich sprawach otrzymasz pomoc ?
W obszarach związanych z IT – od pojedynczych stanowisk komputerowych, przez urządzenia peryferyjne, po administrowanie serwerami, osprzętem sieciowym, systemy antywirusowe, administrowanie pocztą elektroniczną.
Nie mam dostępu do Internetu, a mam pilnego emaila do wysłania.
W bardzo szybki sposób jesteśmy zdalnie zdiagnozować przyczynę braku dostępu do Internetu. Jeśli wina leży po stronie dostawcy usługi, pokierujemy tobą, abyś wykorzystał swojego smartfona jako tymczasowe łącze internetowe do wysłania pilnego emaila. Gdyby problemy z Twoim dostawcą usług pojawiały się często, wtedy zbadamy, czy jest możliwa jego zmiana, albo wprowadzimy rozwiązanie oparte o zapasowe łącze internetowe.